2025-06-17 (09:30 - 00:00)
Ikasi zure negozioaren helburuetara egokitutako e-mail bidezko marketineko estrategia bat sortzen, saltzeko kanal indartsu eta eraginkor bilakatuko baita.
Gai izango zara zure publikoa segmentatzeko, kanpainak helburu jakin batekin planifikatzeko eta interesa, konfiantza eta ekintza eragiten dituzten e-mailak idazteko.
Horrez gainera, aztertuko duzu adimen artifizialak nola lagundu diezazukeen ideiak sortzen, kanpainak egituratzen eta zure denbora optimizatzen, pertsonalizazioa eta eraginkortasuna alde batera utzi gabe.
2025-06-17 (09:00 - 00:00)
Ikastaro honetan, Prompt Engineering teknikak baliatuz ChatGPT teknologia modu eraginkorragoan nola erabili aztertuko dugu.
2025-06-17 (09:00 - 00:00)
CyberIndustry Congress helburu honekin sortu da: zibersegurtasunaren balio-kate osoarentzat urtean behingo erreferentziazko topagune bihurtzea Euskadin. Sortu zenetik, kongresuak esparru autonomikoa gainditu nahi izan du, estatu mailan erreferentzia bihurtzeko, baita, aldi berean, nazioartean ospe nabarmena aktiboki bilatu ere. Horretarako, nazioarteko hizlariak izan dira lehenengo ediziotik; eztabaida aberasten dute, eta ikuspegi globalak ematen dituzte zibersegurtasun industrialeko erronkei eta soluzioei buruz.
Ekimenaren helburu nagusia da lotzea, batetik, eskaintza teknologiko espezializatua eta, bestetik, eskaera zehatzak, euskal ekonomiarako funtsezkoak diren sektore estrategikoenak: industria, energia, osasuna eta sektore aeroespazial emergentea.
Ekitaldi berritzaile horretan, espazio berean bilduko dira azken erabiltzaile diren enpresak, hornitzaile teknologikoak, ikerketa-zentroak, unibertsitateak eta eragile instituzional eta sektorialak. Horrela, elkarrizketa espezializatu bat ahalbidetuko da, aukera emango duena sektore kritikoetan zibersegurtasuneko erronka espezifikoak identifikatzeko, bai eta lankidetza eraginkorra sustatzeko ere erronka horiei aurre egiten dietenen eta erronka horiek teknologia aurreratuekin konpon ditzaketenen artean.
2025-06-17 (09:30 - 00:00)
Aldaketa ugariko eta ziurgabetasun handiko testuinguru batean bizi gara. Gure proiektuek ez dituzte betetzen deadlineak. Bezeroekin eta hornitzaileekin izaten ditugun borrokek zapuztu egiten gaituzte, eta ez digute laguntzen emaitza hobeak lortzen. Denbora asko ematen dugu proiektuak zenbatesten eta planifikatzen, eta, gauzatzen ari garenean, bezeroak bere beharrak aldatzea erabakitzen du. Ezin al zuen lehenago pentsatu?