2024-05-23 - Agenda

Barnetegi Teknologikoa - Generative Artificial Intelligence: Revolutionizing the Komunikazioa eta marketin digitala

Enpresa Digitala

2024-05-23 (09:00 - 00:00)

Ikastaro hau adimen artifizial sortzailearen esparru zirraragarrian lehen urratsak ematen ari direnentzat diseinatuta dago, marketinari eta komunikazioari bereziki bideratuta.

Info gehiago

Adimen Artifizial Sortzailea Publizitate Kanpainetan (Google Ads eta sare sozialak)

Enpresa Digitala

2024-05-23 (09:00 - 00:00)

Mintegiaren helburuak:


Adimen Artifizial Sortzailearen erabilera eta ezarpena modu integralean ulertzea, Google Adsen eta Sare Sozialetan publizitate kanpainak diseinatu, kaleratu eta optimizatzeko. parte hartzaileei efizientzia handiagoko ekintzak egin ditzaten beharrezkoak dituzten tresna, teknika eta ezagutzak emanez.

Ikastaro honetan parte hartzen duenak hau ikasiko du:

  1. Adimen Artifizial Sortzailearen oinarriak ezagutzea. Teorikoki eta praktikoki sendo ulertzea zer den Adimena Artifizial Sortzailea, eta nola funtzionatzen duen, bai eta publizitate digitalaren testuinguruan zer garrantzia eta aplikagarritasuna duen ere.
  2. Google Adsen eta Social Adsen dituen erabileraren eta aplikazioen kasuak aztertzea. Adimen Artifizial Sortzailea arrakastaz aplikatuz publizitate kanpainak sortu, aktibatu eta optimizatu daitezkeela erakusten duten kasuen eta adibideen azterketak analizatzea, eta praktikarik hoberenak eta funtsezko ikaskuntzak nabarmentzea.
  3. Publizitateari aplikatutako AASko tresnetan eta plataformetan trebatzea. Google Adseko eta Sare Sozialetako kanpainetan edukiak hobeto sortzeko, audientzia segmentatzeko, mezuak pertsonalizatzeko eta kanpainak optimizatzeko erabil daitezkeen Adimen Artifizial Sortzaileko tresna eta plataforma espezifikoei buruzko ikasketa praktikoa eskaintzea.
  4. Emaitzak neurtzeko eta aztertzeko trebetasunak garatzea. Adimen Artifizial Sortzailea erabiliz beren publizitate kanpainetako emaitzak eraginkortasunez neurtzea eta aztertzea, baita datuak interpretatzea ere erabaki informatuak hartzeko.
  5. Publizitate digitalean berrikuntza eta sormena sustatzea. Adimen Artifizial Sortzailearen erabileran modu berritzaile eta sortzailean pentsatzea, publizitate digitalean erronka komunak gainditzeko, eta horrela bere kanpainen errendimendua eta haietan inbertitutakoa berreskuratzea bultzatzeko.

Mintegiaren deskribapena: 


Publizitate digitalerako dituzten estrategietan AASren teknologiak txertatzeko ezagutzetan eta trebetasunetan sakondu nahi dituzten guztientzat pentsatuta dago “Adimen Artifizial Sortzailea publizitate kanpainak sortu, aktibatu eta optimizatzeko (Google Ads eta Sare Sozialak)” mintegia. Parte hartzaileek Adimen Artifizial Sortzailearen aukerak deskubrituko dituzte, eta horien printzipioak, funtzionalitateak eta aplikazio praktikoak aztertuko dituzte, Google Ads eta Sare Sozialak bezalako plataformetan publizitate kanpainak sortzeko, aktibatzeko eta optimizatzeko modua eboluzionatzeko.

Jardunaldi hau ezagutza teknikoan ez ezik Adimen Artifizial Sortzailearen aplikazio estrategikoan ere zentratzen da, kanpainen sorreran gertatzen diren benetako arazoak konpontzeko, publizitate sormena handitzeko eta pertsonalizazio eta nabarmentasun handiagoa lortzeko.

Info gehiago

Pitch aholku-emailea: azaldu zure soluzioa teknizismorik gabe eta bizkortu aurkikuntza

Enpresa Digitala

2024-05-23 (09:30 - 00:00)

Pitch aholku-emailea zera da: salmenta-ziklo arrunt baten hasieran, ase dezakezun premia bat izan dezaketen pertsonekin harremanetan jartzea.

Interakzio hori gerta daiteke elkarrizketa bidez, topo egitearen ondorioz edo telefonoz hitz eginda, eta aurkikuntza bizkortzea du helburu. Hau da, zure solaskideak behar duenari buruzko informazioa lortzea da helburua, bai eta pertsona hori neurriak hartzeko prest ote dagoen ebaluatzea ere.

Info gehiago

Kubernetes 2024 eta haratago

Enpresa Digitala

2024-05-23 (09:30 - 00:00)

Kubernetes hodeian hedatzeko tresna nagusia da, eta Googlek, Microsoftek, IBMk eta abarrek erabiltzen dute 24x7 ekoizpenean. Edukiontzien orkestazioan oinarritzen da, eta, beraz, eskalagarria eta automatizatzeko erraza da. Googlek 2014an garatu zuenetik, bere potentziala optimizatzen duten tresna, prozesu eta azpiegituren ekosistema bat sortu da.

Ikasi, adibideekin, zer behar duzun hodeian Kubernetesen proiektu bat garatzeko eta ezagutu tresna honek aurre egin beharreko hurrengo erronkak.
 

Info gehiago

GEHITU SARERA

facebook twitter youtube rss linkedin

Agenda

aurrekoa 2024 maiatza hurrengoa
AlAsAzOgOrLrIg
  145
101112
171819
242526