2023-09-19 (09:00 - 00:00)
Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu "bururik gabeko oilasko" gisa egotea.
2023-09-19 (09:30 - 00:00)
Gaur egun marketin arduradunek erreminta eta teknologia sorta handi bat aukeratu eta kudeatu behar dituzte euren estrategia digitalean (Google Ads, SEM, SEO, Linkbuilding, edukien marketina, email marketina, Branding kanpainak, online publizitate kanpainak…).
2023-09-19 (09:30 - 00:00)
Google Analyticsen azken bertsioak aldaketa handia dakar web neurketarako tresna honen inguruan orain arte ezagutzen genuenari dagokionez. Horrek informazio bonbardaketa ekarri du, eta baliteke informazo hori dena iragazi, antolatu eta lehenetsi behar izatea aldaketaren irismena ulertzeko eta egunean jartzeko. Tailer praktiko honetan, Google Analyticsen bertsio berriarekin hasiko zara lanean, zure webgunera iristen den trafikoaren jarraipena egiteko.